poniedziałek, 16 maja 2016

Cappucino , bez pieczenia


Popularny deser,ciasto..jak kto woli u mnie w wersji bez pieczenia na biszkoptach.

Składniki:
  • 1,5 szklanki mleka w proszku
  • 2 serki homogenizowane
  • 2 łyżki żelatyny
  • 125 ml gorącej wody
  • 1 jajko
  • 1 szklanka cukru
  • 4 żółtka
  • 200 g masła
  • 1 szklanka naparu z kawy
  • 2 opakowania okrągłych biszkoptów
Biszkopty namocz w naparze z kawy. Połowę biszkoptów wyłóż na dno formy.
Żółtka wraz z cukrem i jajkiem ubij na parze. Masło utrzyj,dodaj przestudzone żółtka i wymieszaj. Do masy jajecznej dodawaj na przemian mleko w proszku i serki. Na koniec dodaj rozpuszczoną w wrzątku żelatynę. Gotową masę wylej na biszkopty.
Na wierzch ciasta wyłóż pozostałe biszkopty. Ciasto wstaw na kilka godzin do lodówki.
Ciasto najlepiej polać polewą czekoladową.




Wiosenne słodkości 2016

38 komentarzy :

  1. Jestem tak przesłodzona, że nie mogę na to patrzeć. Wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisałam sobie link w ulubionych :) zrobię! Bo prościzna a pamiętam ten smak z dzieciństwa... ciocia często robiła, kładła rodzynki na każdy biszkopcik i zwała to: Słodkie cycki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo moja ciocia też tak robiła :D

      Usuń
  3. Świetnie wygląda, a że bez pieczenia to nawet fajnie nadawałby się jako deser do pucharków. : )

    https://czuprynqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne ciacho. Porywam kawałek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda apetycznie. Podam przepis swojej mamie to zrobi na 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciasto :) Uwielbiam takie bez pieczenia, są słodkie i bardzo pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie góra robi wrażenie :) Ta polewa ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciasto szybkie i na pewno rewelwcyjne w smaku...chciałabym zrobić je na Dzień Mamy...Ewuś powiesz, jak robisz polewę? Ta polewa wygląda, jak przysłowiowa wisienka na torcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najprostsza polewa pod słońcem, margaryna,kakao,cukier i mleko ;)

      Usuń
    2. A mozna czyms zastapic mleko w proszku?

      Usuń
    3. hmmm a to dobre pytanie,nigdy się nad tym nie zastanawiałam, może taką śmietanką do kawy ale nie wiem czy tam też nie ma mleka w proszku

      Usuń
  10. Jak duże serki są potrzebne? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma to jak narobić mi smaka i to o takiej godzinie :D Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  12. A jaką kawę dajemy do naparu? I czemu to ciasto nazywa się cappuccino jak nie ma w nim tej kawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykłą czarną kawę,oryginalnie powinno być capppucino,ja wolę jednak zwykłą kawę

      Usuń
  13. ale ciacho, jak nic zrobię go jako torcik dla mojej sis która uwielbia i ciacha i kawę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ciasto, tak wyglądająca polewa czekoladowa zawsze mnie skusi; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Same pyszności u Ciebie, aż się głodna zrobiłam :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. A jakie mają być te serki ? Smakowe czy zwykłe?

    OdpowiedzUsuń
  17. Pyszne, niebo w gębie ;-) rano zrobiłam wieczór już nie było ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. na jaka blaszke? mozna zobic z 4 serkow?

    OdpowiedzUsuń
  19. W jakiej ilości wody rozpuścić żelatynę?

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka