wtorek, 12 września 2017

Guacamole


Mój pierwszy raz z awokado pamiętam do tej pory...kilka lat zastanawiałam się jak 'to' smakuje. Nie wiele myśląc kupiłam jedno awokado i zadowolona w domu pochwaliłam się. Usłyszałam,że to przecież nie dobre...ale jak..No dobra,przekroiłam i spróbowałam, i co? Pierwsza myśl 'to okropne', bez smaku..Dopiero po dłuższym czasie kurczę,no przecież ludzie,to jedzą i chwalą,że takie dobre. Kupiłam jeszcze raz i zrobiłam o ile pamiętam sernik. Od razu lepiej ! Pyszne..Tak więc awokado tak samo w sobie, nie koniecznie,aleee już odpowiednie przyrządzone i doprawione jak najbardziej.

Składniki:
  • 3 awokado
  • 1/2 łyżeczki soli
  • szczypta pieprzu
  • sok z 1/2 limonki
  • 1/2 szklanki posiekanej cebuli
  • 1 pomidor pokrojony w kostkę
  • 2 łyżki posiekanej kolendry lub natki pietruszki
  • ostra papryka do smaku
Awokado przekrój na pół,usuń pestki a następnie wydrąż miąższ i przełóż do miseczki.
Miąższ z awokado rozgnieć widelcem ,po czym dodaj pozostałe składniki i dokładnie wymieszaj.

5 komentarzy :

  1. Wspaniałe "smarowidło" zamiast masła:) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Awokado ma mnóstwo zastosowań :) Ale jednak sernik wyszedł nam z nim okropny xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo apetyczne smarowidełko zrobiłaś :) Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno spróbuję ;-) U mnie pierwsze spotkanie z awokado wyglądało bardzo podobnie, niestety jeszcze nie miałam drugiego podejścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypróbowałam wczoraj i smakuje bajecznie :-) Może zacznę się przekonywać do awokado :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka