piątek, 11 sierpnia 2017

Smoothie malinowe z bananami


Praktycznie połowa sierpnia,i dopiero teraz lato sobie o nas przypomniało...No, lepiej późno niż wcale.
Ciepło, a raczej gorąco. Napoje idą litrami u mnie przeważnie woda,lemoniady i tak jak dzisiaj smoothie.

Składniki:
  • 150 g świeżych lub mrożonych malin
  • 150 g truskawek
  • banan
  • ok. 350 ml soku z pomarańczy
Banana obierz i przełóż do miseczki,dodaj pozostałe owoce oraz sok z pomarańczy.
Całość dokładnie zmiksuj blenderem i przelej do szklanek.

13 komentarzy :

  1. Bardzo apetyczny koktajl :) Pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne smoothie, dawno żadnego nie próbowałam, dlatego aż ślinka mi cieknie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Banan i maliny to nie jest oczywiste połączenie, ale bardzo smaczne. Próbowałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie zdarzyło mi się łączyć smaku bananów i malin, muszę wypróbować :)
    http://smilingshrimp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie banany jemy chyba ze wszystkim :D

      Usuń
  5. My zamroziłyśmy owoce na zimę a teraz je odkopujemy do koktajli xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam smoothie. Idealne na te letnie upały. Lepsze niż wszystkie inne słodkości!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka