poniedziałek, 17 lipca 2017

Sutlac pudding. Turecki pudding z ryżu


Uwielbiam tureckie słodkości zwłaszcza baklavę...no ale nie tylko. Wszystkie są smaczne,i słodkie...iii słodkie ! Ociekają cukrem !
Ale raz na ile nie zaszkodzi.

Składniki:
  • 5 szklanek mleka
  • 1 szklanka wody
  • 1/4 szklanki ryżu
  • 1 szklanka cukru
  • 3 łyżki mąki ryżowej
Mleko przelej do garnka,dodaj ryż i postaw na kuchence.
Zagotuj i zmniejsz ogień. Gotuj na małym ogniu do momentu aż ryż będzie miękki. Dodaj cukier i wymieszaj. Gotuj jeszcze przez chwilę.
W miseczce wymieszaj mąkę wraz z wodą i dodaj do gotującego się ryżu. 
Gotuj do momentu aż pudding zgęstnieje. Przełóż do miseczek i odstaw do przestygnięcia.


Kuchnia Bliskiego Wschodu 2017

11 komentarzy :

  1. Nigdy tego nie jadłam, ale wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam, ale brzmi kusząco, więc warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadłam! Kuszące :)
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym skosztowała, bo nie jadłam takiego :) Pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadłam jeszcze takiego deseru, z chęcią spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja, tureckie łakocie mają coś w sobie ;) fajny deser!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszny deserek :) Ryż na słodko jest super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię puddingi. Ten musze koniecznie skosztować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam dowiadywać się o daniach , których wcześniej nie znałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe :) aczkolwiek ilość cukru trochę mnie przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka