czwartek, 15 czerwca 2017

Tosty a la caprese


Składniki:
  • 4 kromki chleba, u mnie graham 
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • pomidor
  • ok. 80 g mozzarelli, pokrojonej w plasterki (kulka)
  • ząbek czosnku
  • świeża bazylia
  • pieprz
Kromki chleba natrzyj czosnkiem. Na jednej kromce ułóż ser, pomidory, pokrojone w plasterki posyp pieprzem. Na pomidory wyłóż bazylię i ser. Przykryj kromką chleba. Tosty posmaruj oliwą z oliwek.
Tosty wyłóż na rozgrzaną patelnie, przykryj pokrywką i smaż z obu stron na złoty kolor. 

11 komentarzy :

  1. pycha takie tosty to bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności :) Chętnie bym się skusiła na porcyjkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, to danie wygląda naprawdę niesamowicie. Ogólnie nigdy nie lubiłam tostów, może dlatego, że przejadły mi się jak byłam w UK, ale te są naprawdę wyśmienicie wyglądające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był czas,że i ja nie przepadałam za tostami..ale teraz od czasu do czasu lubię zjeść takiego dobrego.. :)

      Usuń
  4. Kupuję ten pomysł na tosty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham takie jedzonko, typowo po włosku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają! Nigdy takich nie jadłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka