wtorek, 13 czerwca 2017

'Magiczne ciasto'


Ciasto robiłam już nie raz, jest banalnie proste i za każdym razem wychodzi. Co najważniejsze wszystkim smakuje.

Składniki:
  • 2 szklanki ciepłego mleka
  • 4 jajka
  • 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
  • 1 szklanka mąki pszennej
  • 1 łyżka wody
  • 150 g cukru pudru
  • 100 g masła, rozpuszczonego
Białka ubij na sztywną pianę. Żółtka utrzyj z cukrem pudrem, po czym dodaj masło oraz wodę. Połącz. Następnie dodaj mąkę i wymieszaj.
Porcjami dodawaj mleko oraz wanilię. Na koniec dodaj do ciasta ubite białka i wymieszaj.
Ciasto przełóż na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia i piecz w piekarniku nagrzanym do 160 C. przez ok. 55 minut.

19 komentarzy :

  1. a mi ono jakoś ne podpasowało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi smakuje,co prawda nie jest to takie 'wow', ale za to moje chłopaki zjedli prawie wszystko sami,tak im smakuje

      Usuń
  2. Mnie też nie za bardzo podeszło,ale mój mąż zjadł całe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasto wygląda bajecznie i pysznie -:) i jest na prawdę proste.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu je zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo apetycznie. W pierwszej chwili myślałam, że to sernik:) Chętnie wypróbuję przepis, ale że teraz sezon na truskawki to myślę, że dodałabym do niego trochę truskawek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego ciasta, ale wygląda bardzo ciekawie. Wpisuję na listę 'do wypróbowania'.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny przepis na takie ciasto od bratowej, ale jeszcze nie robiłam, nie mogę się przekonać. Teraz po tym jak widzę Twoje to chętnie i ja zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciasto które zawsze wychodzi - to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne i szybkie :) Takie wypieki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda smakowicie, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Siostrze wyszedł dopiero za trzecim razem :P Mimo braku warstw też było dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paweł Paczkowski17 czerwca 2017 04:42

    Ooooo, proszę bardzo. Jeden raz gotowała w telewizji i już ma bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka