środa, 28 czerwca 2017

Lody z masła orzechowego


Uff jak gorąco ...U Was też ? W taką pogodę nawet jeść się nie chce,ale małego loda..Jedną małą gałeczkę..no dobra może i dwie..To jak? Wiem,że nie odmówicie !

Składniki:

  • 500 g masła orzechowego
  • 2 szklanki śmietany kremówki
  • 1 puszka mleka skondensowanego
  • 1 łyżka ekstraktu waniliowego
Śmietankę ubij mikserem. Odstaw na bok.
W osobnej misce połącz ze sobą mleko skondensowane,ekstrakt waniliowy oraz masło orzechowe.
Do masy orzechowej porcjami dodawaj ubitą śmietankę.
Gotową masę przełóż do pojemniczka i przełóż do zamrażalnika na kilka godzin.
Lody najlepiej smakują podane z sosem czekoladowym.

18 komentarzy :

  1. ech ja muszę odmówić bo coś mnie gardło boli, ale jak tylko przejdzie to zjem 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te lody. Muszę je nie długo przyrządzić, bo tak szczerze, to nigdy nie robiłam własnych lodów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze lodów sama nie robiłam, ale ten przepis jest tak prosty i składniki pyszne, że chyba spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz spróbować,to super sprawa :)

      Usuń
  4. Lody z mlekiem skondensowanym są wyjątkowo pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dzisiaj robiłam, bo myślałam, że będą upały, a u mnie ich nie było - lody siedzą w zamrażarce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam smak takich lodów, są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaa, ale rozpusta, uwielbiam masło orzechowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WSZYSTKO. Zjadłabym wszystko co dałoby się, a ma w sobie orzechy *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. <3 Muszą być obłedne! Ostatnio delektujemy się lodami z masłem orzechowym i bananami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, z masłem orzechowym jeszcze nie robiłam :) Wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszności! Kocham masło orzechowe i te lody już samym wyglądem skradły moje serce ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ pięknie wyglądają :)
    Chętnie bym zjadła.
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka