środa, 10 maja 2017

Owocowe spring rolls


Witam witam ! To już prawie 2 tygodnie od ostatniego wpisu. Dosyć laby ! 
Mam dla Was pyszny deser. Jest kolorowo ale i zdrowo.
Wybaczcie ,że roladki nie są pięknie zawinięte ,ale powstały z pomocą małych rączek mojego synka. 

Składniki:
  • 10-12 sztuk papieru ryżowego
  • 1-2 banany, pokrojone w plasterki
  • 2-3 kiwi,pokrojone w plasterki lub w paski
  • ok. 250 g truskawek ,pokrojone w plasterki
  • mango, pokrojone w paseczki
  • świeża mięta
Papier ryżowy włóż na miseczki z ciepłą wodą na ok. 5 sekund . Wyjmij i wyłóż na deseczkę.
Na środek wyłóż owoce oraz po 2 listki mięty. Zwiń roladki. 
Moje roladki podałam z miodem wymieszanym z sokiem z limonki.


Czuję miętę (II) - czyli mięta w mojej kuchni

9 komentarzy :

  1. Uwielbiam takie owocowe przekąski 'na raz' :) Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Już mi smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny i kolorowy pomysł. Smażyłam niedawno sajgonki, co prawda to miałam zamiar je usmazyć. Nie wiem dlaczego wszystkie przywarły do patelni. Więc na drugi raz zrobię w/g Twojego pomysłu -:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za tymi smażonymi nie przepadam,takie zdecydowanie lepsze :)

      Usuń
  4. Dość często robiłyśmy je w zeszłym roku :) czas do nich wrócić!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka