wtorek, 4 kwietnia 2017

Sałatka ryżowa z szynką


Ostatnio miałam ochotę na coś.. 'innego' . Już sama nie wiedziałam na co mam ochotę, czy na słodkie..słone.. Przeglądałam internety w poszukiwaniu czegoś ciekawego.
W sumie..może sałatka? Dlaczego nie. Pyszna wyszła.

Składniki:
  • 200 g ryżu
  • puszka kukurydzy
  • 1 czerwona papryka
  • 4-5 ogórków konserwowych
  • 400 g szynki wędzonej
  • 200 g żółtego sera
  • sól i pieprz
  • 1 łyżeczka curry
  • 1/2 małej cebulki , posiekanej
  • 3 łyżki posiekanej natki pietruszki
  • 1 mały majonez
Ryż ugotuj w osolonej wodzie. Odstaw do przestygnięcia.
Szynkę pokrój w paseczki,a paprykę i ogórki w kostkę. Przełóż do miski. Do miski dodaj również ostudzony ryż, osączoną z zalewy kukurydzę,cebulę, pietruszkę i starty na dużych oczkach ser. Wymieszaj.
Następnie dodaj majonez i przyprawy. Dokładnie połącz składniki.

*- Przepis pochodzi ze strony Kulinarna Maniusia

40 komentarzy :

  1. Bardzo apetyczna ta sałatka :) Chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na składniki to sałatka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłoby się ^-^ no może tylko wymieniłabym ten majonez na coś innego, ale to tylko mój mały kaprys, bo całość wygląda pięknie!
    Pozdrawiam cieplutko:
    http://chrupacz-poranny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię i często robię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie sałatki i dość często je robię :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę smacznie wygląda. c;

    OdpowiedzUsuń
  7. ale smakowita sałatka tylko jak dla mnie bez majonezu ale zawsze mogę sobie go zamienic;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna pora na taką sałatkę, kolorowa i pożywna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrzę na tą sałatkę... i zastanawiam się czemu ja z ryżem tak rzadko je robię :) w tej są zdecydowanie moje smaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna, chętnie bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! rzadko robię z ryżem a tu widzę że to błąd ;) pozdrawiam 💜

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie sałatki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie sałatki świetnie sprawdzają się na imprezach.

    OdpowiedzUsuń
  14. zmaminegozeszytu.pl25 maja 2017 09:05

    Robię podobną, tylko z wędzoną piersią z kurczaka. Pyszna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. takie sałatki zawsze smakują pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobną sałatką rozpoczynałam moją przygodę z blogowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wieki takiej sałatki nie jadłam. Muszę zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  18. Robię podobną, bardzo ją lubię! Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda bardzo apetycznie. Chętnie skorzystam z przepisu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wszelkie sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie inspiracje na sałatki! szczegolnie ze sezon grillowy w toku! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ją! Robiłam podobną na imprezę urodzinową i zrobiła furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam sałatki, a ta wyglada bardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. taka sałatka skusi chyba każdego głodomora:)

    OdpowiedzUsuń
  25. it looks sooooo delicious!! i wanna try it! Anyway, i hope you can drop by my blog too and follow if you like. Saying hello all the way from Southeast Asia! :))

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam wszelakie sałatki na pewno wyprubuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę przyznać, że jestem wielką fanką sałatek :D Twoja wygląda bardzo smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  28. JA tą sałatkę bardzo często robię ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka