piątek, 3 marca 2017

Placuszki z tofu


Tofu same w sobie jest bez smaku, ale wystarczą odpowiednie składniki aby stworzyć coś naprawdę dobrego. W tym przypadku placuszki. Na śniadanie będą idealne.

Składniki:
  • 180 g tofu
  • 2 łyżki cukru kokosowego
  • 1/2 łyżeczki soli
  • 1/2 łyżeczki sody
  • 1/2 łyżeczki kardamonu
  • 125 g mąki jaglanej 
  • 200 ml mleka migdałowego
  • kilka kropel ekstraktu waniliowego
  • 1/2 łyżki oleju
Tofu osącz z zalewy i przełóż do miski. Zmiksuj blenderem. Dodaj pozostałe składniki i dokładnie wymieszaj.
Na patelni rozgrzej odrobinę oleju. Smaż placuszki z obu stron na złoty kolor.

11 komentarzy :

  1. placuchy to jedna z moich ulubionych opcji śniadaniowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe:) Musze kiedyś zrobić

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz w życiu jadłam tofu i nie zapałaliśmy do siebie miłością. Może w takim wydaniu by się udało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jadłam tofu, nie miałam okazji. :-)Placuszki wyglądają apetycznie i jeśli dasz jednego to będę wiedziała, czy tofu i ja to zgrana para. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. częstuj się:) ja od dłuższego czasu polowałam na tofu..sama chciałam spróbować,raz kupiłam zrobiłam i jak do tej pory wszystko mi smakowało

      Usuń
  5. Fajny pomysł, chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne placki, takich jeszcze nie jadłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszą być pyszne :) Tofu częściej dodajemy do kremu owocowego do placuszków ale następnym razem damy je do samego ciasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tofu? ale fajnie, już mam kolejny pomysł na wykorzystanie tofu;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka