środa, 1 marca 2017

Omlet z serkiem i szczypiorkiem


Ulubione śniadanie mojego synia. Uwielbia omlety i o dziwo nie wybiera tych na słodko tylko na słono.

Składniki:
  • 4 jajka
  • szczypta soli
  • szczypta pieprzu
  • 2 łyżki wody
  • 2 łyżki posiekanego szczypiorku
  • 50 g serka kremowego
  • pomidor pokrojony w kostkę
W miseczce połącz ze sobą jajka,wodę,sól,pieprz i posiekany szczypiorek.
Na patelni rozgrzej odrobinę oliwy. Wylej jajka i smaż omlet. Na połowie omletu wyłóż pokruszony serek. Złóż omlet na pół i smaż jeszcze przez chwilę.
Omlet przełóż na talerz i podawaj z pokrojonym pomidorem lub innymi dodatkami.

8 komentarzy :

  1. ja ostatnio też złapałam fazę na wytrawne omlety, choć do niedawna śniadanie musiało być słodkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie wygląda ten omlecik. :-) Tak na wytrawnie lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie, smacznie i pożywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo smaczne śniadanie :) U mnie domownicy lubią, gdy w omlecie jest jeszcze starty żółty ser, ja jednak wolę mniej kalorycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. My też polubiłyśmy wytrawne omlety :) Koniecznie musimy kupić szczypiorek ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas omlety głównie na słodko;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka