wtorek, 14 lutego 2017

Kulki a la bounty


Składniki:
  • 200 g wiórek kokosowych
  • 6-8 łyżek cukru pudru
  • 150 ml kremówki 
  • 80 g masła
  • 200 g gorzkiej czekolady
Masło przełóż do rondelka i rozpuść. Następnie dodaj kremówkę,dokładnie wymieszaj. Do masła dodaj cukier puder oraz wiórki kokosowe. Masę dokładnie połącz i odstaw na bok do przestygnięcia.
Z masy kokosowej uformuj kulki, po czym wstaw je do lodówki na ok. 1 godzinę.
Czekoladę rozpuść w kąpieli wodnej. Kulki kokosowe wyjmij z lodówki i obtocz w czekoladzie. 
Tak przygotowane kulki odstaw do lodówki na ok. 1 godzinę.

9 komentarzy :

  1. Cały czas się zbieram do zrobienia takich kulek, ponieważ uwielbiam bounty ale skład odstrasza ! ;) Będę musiała spróbować z Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja robiłam przed wekekndem ;) zapraszam jutro beda na blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. oj kuszą te kuleczki kuszą :) zwłaszcza, że ja kokosowe smaki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na takie kuleczki to ja się wpraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja robię z bardziej zdrowych składników i wychodzą pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na 100% byłybyśmy w raju po zjedzeniu takiej kokosowej bomby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pychotki :) :):) proste, domowe i bez arsenału chemicznych ulepszaczy :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka