czwartek, 16 lutego 2017

Gofry kakaowe


Składniki:
  • 3 jajka
  • 160 g mąki tortowej
  • 30 g kakao
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 cukier wanilinowy
  • 3 łyżki miodu
  • 250 ml mleka
  • 80 g rozpuszczonego masła
Białka oddziel od żółtek i ubij z cukrem wanilinowym. Żółtka utrzyj z miodem, a następnie powoli dodawaj masło. Do utartego masła dodaj przesianą mąkę wraz  z kakao, mleko oraz proszek do pieczenia. Na koniec dodaj pianę z białek i delikatnie wymieszaj.
Upiecz gofry.

*- przepis na gofry pochodzi z książki Pawła Małeckiego

10 komentarzy :

  1. po tym poście zjadłabym każdego gofra.

    OdpowiedzUsuń
  2. o kakaowych to jeszcze nie robiłam i to jest dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam kilka razy i muszę przyznać, ze są mega pyszne :-)
    Podano mi z bitą śmietaną i wiórkami gorzkiej czekolady. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem niedawno moje dziecko chciało gofry czekoladowe. Zrobiłam podobnie jak Ty, mi smakowały,ale chyba tylko mi, więc mimo, że Twoje wyglądają kusząco, w najbliższym czasie nie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O takich jeszcze nie robiłam :) Robię podobne dla dzieci ale najpierw proszę o to by zjadły sałatkę ;-) Dla dzieci, ze względu na ich zdrowie założyłam w domu filtr redox fitaqua - filtr ten daje prozdrowotnie działającą wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladowe gofry to jest to! Koniecznie z bitą śmietaną i owocami :))

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mam gofrownicyyyy :/ pyszne muszą być :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gofry <3 Dziś jadłyśmy gofry polane czekoladą, obłożone śmietaną, lodami i ciastkami Oreo... Tak wspominamy, żeby komuś smaka narobić xD

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wpadłam nigdy na taki pomysł z tym kakaem :) będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka