środa, 8 lutego 2017

Babeczki z gruszkami


Od kilku dni słyszałam.. chcę babeczkę, kiedy zrobisz babeczkę. Zrobiłaś babeczki..i tak nawet kilka razy dziennie. W końcu zebrałam siły i są...Częstujcie się.

Składniki:
  • 6 łyżek rozpuszczonego masła
  • 1 szklanka mąki pszennej pełnoziarnistej 
  • 1/2 szklanki mąki pszennej
  • 1/2 szklanki brązowego cukru
  • 2 jajka
  • 3/4 szklanki śmietany 18 %
  • 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • szczypta soli
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 2 średnie gruszki
W misce połącz ze sobą masło,cukier, śmietanę,jajka oraz ekstrakt waniliowy. Gruszki obierz,usuń gniazdo nasienne i pokrój w kostkę. Dodaj do miski z masłem i wymieszaj.
W osobnej misce połącz ze sobą pozostałe składniki. Do suchych składników dodaj mokre i wymieszaj.
Ciasto wyłóż do papilotek. Babeczki piecz w temp. 175 C. przez ok .30 minut.

5 komentarzy :

  1. bardzo smakowite te babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki i muffinki to dla mnie ulubione słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny przepis! jutro u mnie na stole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne maleństwa! To takie prawie jak nasze z wyglądu bo zdaje się, że ubrane w takie same wdzianka ^^

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka