czwartek, 24 listopada 2016

Tosty z papryką i pomidorem


Kolejna propozycja z wykorzystaniem produktów Folwark. Tym razem w ruch poszedł majonez. To było pyszne śniadanie.! 
Majonez i inne sosy dostępne na Frisco.

Składniki:
  • 4-6 kromek chleba tostowego
  • 3 łyżki majonezu kremowego Folwark
  • 1 pomidor
  • 1 papryka np. czerwona
  • 1 cebula
  • szczypta płatków chili 
  • szczypta oregano
  • sól
Majonez przełóż do miseczki. Dodaj posiekaną cebulę i pokrojone w kostkę paprykę i pomidora. Wymieszaj. Następnie dodaj przyprawy i dokładnie wymieszaj.
Kromki chleba posmaruj masłem,następnie nałóż warzywa i przykryj kromką chleba. Piecz w tosterze.


9 komentarzy :

  1. Dawno już nie jadłam takich opiekanych tostów ! Uwielbiałam je kiedyś z samym serem :} Chociaż twoja wersja też by mi przypadła do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś tosty gościły u mnie każdego dnia, ostatnio jakoś o nich zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak tosty, na śniadanie czy kolację sprawdzają się idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami lubię takie schrupać na śniadanko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha :-) Dawno już nie jadłam :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tosty! Chociaż takiego tosteta do zapiekania nie mam 😂 pozdrawiam 💜

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę na śniadanie;) 3 sztuki na raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś tymi tostami się zajadałyśmy dniami i nocami aż popsułyśmy sprzęt :P
    Fajna sprawa, może musimy znów go kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka