środa, 9 listopada 2016

Placki z musem jabłkowym


Śniadanie, słodki podwieczorek czy deser? Co wybierzesz? 
U mnie placuszki najczęściej pojawiają się w sobotni poranek lub na podwieczorek. Moje dziecko je uwielbia.

Składniki:
  • 1 1/2 szklanki mąki tortowej
  • 2 łyżki cukru
  • 1 jajko
  • 300 ml maślanki
  • 20 g masła
  • 140 g musu jabłkowego
Masło rozpuść w rondelku.
Mąkę wraz z cukrem przesyp do miski i wymieszaj. Dodaj jajko i maślankę. Wymieszaj.
Na koniec dodaj masło i mus jabłkowy. Całość dokładnie połącz. 
Smaż placuszki z obu stron na złoty kolor.

10 komentarzy :

  1. placuszki to ja wszystkie zawsze bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł na wykorzystanie musu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Placuszki z musem, coś pysznego ;). Smacznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robie podobne tylko jabłka daje w kawałkach lub pogardę. Musze spróbować z murem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robie podobne tylko jabłka daje w kawałkach lub pogardę. Musze spróbować z murem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto nie lubi placków i musu jabłkowego? Chyba jakiś dziwak! :D
    Pycha! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka