środa, 30 listopada 2016

Domowe frytki z piekarnika


Ostatnio opublikowałam kilka przepisów z wykorzystaniem produktów od Folwark. Jak już wcześniej  wspomniałam ulubionym sosem mojej rodziny jest ketchup. Niby takie banalne,ale znaleźć ten idealny wcale nie jest łatwo.

Składniki:
  • ok. 1 kg ziemniaków
  • szczypta soli
  • słodka papryka
  • zioła prowansalskie
  • 3 łyżki oliwy z oliwek
  • ketchup premium Folwark
Ziemniaki obierz,i pokrój na frytki. Ja zawsze cienko kroję, takie lubię najbardziej.
Pokrojone ziemniaki przełóż do miski. Dodaj przyprawy i oliwę, wymieszaj. Piecz przez ok. 35 w 180 C.

8 komentarzy :

  1. Im mniej oliwy tym lepiej takie frytki zdecydowanie mogła bym jeść bo te opite tłuszczem o nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się,po tych smażonych źle się czuje..blee

      Usuń
  2. Wyglądają przepysznie:)a chrupią???

    OdpowiedzUsuń
  3. Często goszczą na moim stole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wieki całe nie robiłam frytek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak frytki to tylko domowe! Dawno nie robiłyśmy bo ostatnio ciągle robiłyśmy je z dyni :P

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka