środa, 23 listopada 2016

Corn dogi


Zbliżają się Andrzejki tak więc postanowiłam przygotować jakąś przekąskę. Akurat w lodówce zalegały parówki. Takie parówki to świetna przekąska na domową imprezę. Corn dogi podałam z sosem czosnkowym Folwark. Ten i inne sosy dostępne są na Frisco.pl. Zachęcam do zakupów. 

Składniki:
  • 1 szklanka mąki kukurydzianej
  • 1 szklanka mąki pszennej
  • 1/4 szklanki miodu
  • 1 1/4 szklanki mleka
  • 1 jajko
  • 4 łyżeczki proszku do pieczenia
  • parówki
  • długie wykałaczki
W misce połącz ze sobą obie mąki,proszek do pieczenia. Następnie dodaj miód,mleko i jajko. Wymieszaj.
Parówki powbijaj na wykałaczki. Każdą parówkę zanurz w cieście i smaż w oleju z obu stron na złoty kolor.

6 komentarzy :

  1. świetny pomysł, na pewno goście z chęcią schrupią taką przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam ich spróbować - w wersji z parówami wegańskimi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na przekąskę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ciekawy pomysł na przekąskę, smacznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na wykorzystanie paróweczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat temu zapisałam sobie taki przepis ale jeszcze nigdy nie robiłam;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka