środa, 12 października 2016

Kasza kukurydziana z miodem


Brr zmino ! Gdzie to słońce? Ja rozumiem,jesień,,,ale no gdzie to słońce?! 
W chłodny poranek najlepszy miód..a do miodu kasza. W tym wypadku kukurydziana. 

Składniki :
  • 2 szklanki mleka
  • 1 szklanka wody
  • 1 szklanka kaszy kukurydzianej
  • 2 łyżki miodu
  • 1 łyżka masła
  • 1/4 szklanki prażonych migdałów
  • kilka kropel ekstraktu migdałowego
  • miód do polania
  • szczypta soli
W rondelku połącz ze sobą wodę,mleko,kaszę i sól. Zagotuj. Dodaj masło i miód. Następnie zmniejsz ogień i gotuj przez następne 15-20 minut. Kaszę zdejmij z ognia dodaj ekstrakt waniliowy i wymieszaj.
Kaszę przełóż do miseczek. Podawaj z migdałami i miodem.

9 komentarzy :

  1. Bardzo dawno nie robiłam nic z kaszą kukurydzianą. Bardzo smaczne danie zaserwowawałaś w sam raz na zdrowe i pożywne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zapomniałam o tej kaszy ;) w takie poranki rozgrzewam się najczęściej jaglaną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nigdy nie jadłam takie kaszy, ciekawe czy byśmy się polubiły;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy aktualnie sporo kaszek kukurydziano-ryżowych lub z sorgo i również polewamy je słodzidłem ale akurat nie miodem bo aż tak za nim nie przepadamy xD Też wyczekujemy tego słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha! aż się rozmarzyłam o takiej z miodkiem

    OdpowiedzUsuń
  6. MNIAM , UWIELBIAM TAKIE JEDZONKO :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słońce jak na razie to chyba tylko u Ciebie na talerzu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już od samego patrzenia czuję sie świetnie. Ja po prostu lubię takie potrawy :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka