poniedziałek, 24 października 2016

Gofry


Domyślam się,że większości z Was gofry kojarzą się z morzem,a mi? No cóż..nie. U mnie gofry,to zimowe popołudnie u cioci i gofry z domową konfiturą lub z bitą śmietaną..mmm

Składniki:
  • 2 jajka
  • 2 szklanki mleka
  • 2 szklanki mąki pszennej
  • 4 łyżki cukru pudru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • ulubione dodatki
Oddziel białka od żółtek. Białka wraz z solą ubij na sztywną pianę. Pozostałe składniki przełóż do miski i dokładnie wymieszaj mikserem. Masę delikatnie łączymy z pianą z białek.
Upiecz gofry i podaj z ulubionymi dodatkami. Tym razem wybrałam bitą śmietaną, a Ty z czym lubisz najbardziej ? ;)


Przepis pochodzi z bloga Marty

12 komentarzy :

  1. Nie pamiętam kiedy ostatni raz jadłam gofery - jestem zbyt leniwa, żeby zdjąć gofrownicę z najwyższej półki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz na jakiś czas warto wygonić tego lenia ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam gofry, Ewuś zaraz do Ciebie wpadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają pysznie :-)

    Zapraszam do mnie :-) htttp://www.mecooks.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniamm, gofrów nie da się nie lubić ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://www.facebook.com/ciastovelove/

    OdpowiedzUsuń
  5. mniaaaaaaaaam.... nie mam gofrownicy :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto zainwestować, bo takie domowe gofry są jednak najlepsze :)

      Usuń
  6. Wszędzie ostatnio widzę gofry, mam na nie ogromną ochotę, ale nie posiadam gofrownicy :( A twoje tak pysznie wyglądają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od niedawna jestem posiadaczką gofrownicy,więc szaleje :)

      Usuń
  7. W końcu z domu rodzinnego wzięłyśmy naszą gofrownice i też coraz częściej raczymy się goferkami :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka