wtorek, 2 sierpnia 2016

Roladki z karkówki


Roladki zrobiłam na niedzielny obiad. Powiem Wam ,że smakowały wszystkim. 

Składniki:
  • 500 g karkówki
  • 150 g sera żółtego
  • 1 cebula
  • 300 g pieczarek
  • sól i pieprz
  • 1/2 szklanki czerwonego wina półwytrawnego 
  • 1 gruszka
Karkówkę pokrój w plastry. Natrzyj solą i pieprzem.
Pieczarki pokrój w plasterki , cebulę w piórka, gruszkę w kostkę a ser w plasterki.
Cebulę podsmaż na odrobinie oliwy, dodaj pieczarki i smaż razem przez ok. 10 minut, dopraw solą i pieprzem. Odstaw na bok aby przestygło. Na koniec dodaj gruszkę i wymieszaj.
Na każdy kawałek mięsa kładź farsz i po kawałku sera. Zwiń roladki i zepnij wykałaczkami.
Naczynie do zapiekania posmaruj tłuszczem i wyłóż roladki. Wstaw do piekarnika nastawionego do 180 C. Piecz przez ok. 10 minut.
Następnie do roladek dodaj wino i piecz przez następne 15 minut.

7 komentarzy :

  1. Wcale mnie to nie dziwi :) mi również by posmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo apetycznie, mam ochotę też zrobić ale chyba bez sera bo nie bardzo lubię w połaczeniu z mięsem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nigdy jakoś nie wkładałam do roladek sera - ciekawe, muszę to zapamiętać i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak jadłam mięso pamiętam że takie roladki bardzo mi smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzyby w środku to doskonały pomysł :) Muszą być bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszny obiadek, świetne roladki, robie takie i je bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka