piątek, 22 lipca 2016

Tagliatelle z kurczakiem w sosie kurkowym


Składniki:
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • 2 łyżeczki musztardy dijon
  • sól do smaku
  • pieprz kolorowy do smaku
  • 3/4 szklanki kremówki
  • 1/2 szklanki zielonego groszku
  • 400 g makaronu tagliatelle
  • 1-2 marchewki
  • ok. 500 g piersi z kurczaka
  • 350 g kurek
  • natka pietruszki
Makaron ugotuj al dente w osolonej wodzie.
Kurczaka pokrój w kostkę i podsmaż na oliwie,pod koniec dopraw pieprzem i solą. Gdy kurczak będzie gotowy przełóż go na talerz lub do miseczki. Na tej samej patelni Smaż kurki przez ok. 5 minut. Następnie dodaj pokrojoną w plasterki marchewkę i groszek. Dodaj musztardę i smaż razem przez ok. 2-3 minuty.
Do kurek dodaj śmietankę. Zagotuj i dodaj kurczaka. Smaż jeszcze przez ok. 3-4 minuty. W razie potrzeby dopraw.
Sos podawaj z makaronem i natką pietruszki.

17 komentarzy :

  1. Pycha <3 mój wybór dziś na kolację <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę wersję bez mięcha;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta wersja akurat była dla moich chłopaków,też wolę bez mięska

      Usuń
  3. Rewelacyjne danie :) robię bardzo podobnie, ale musztardy nie dodawałam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkie i ładne, czyli takie jak powinni być!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne i smaczne danie :) Ale jakoś tak tego kształtu makaronu nie lubimy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :p ja znowu jestem makaroniarzem, zjem wszystko

      Usuń
  6. Wspaniale się prezentuje ! Elegancko :) Chętnie bym takie wsunęła teraz na kolację, aż mi w brzuchu burczy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze z kurkami nic wtym roku nie robiłam, aż wstyd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz jeszcze trochę czasu, nic straconego :)

      Usuń
  8. Kurki są pyszne. Z makaronem to pyszny duet!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka