sobota, 30 lipca 2016

Omlet z kurkami


Wczoraj wybrałam się do lasu. Początkowo myślałam,że nic nie znajdę ,a jednak. Było sporo sitek, podgrzybków i kominków,mnóstwo kominków ! No tak..kurki też były ;) 

Składniki:
  • 1 jajko
  • 1 łyżka śmietany 18 %
  • 1 łyżka wody
  • sól i pieprz do smaku
  • ok. 40 g kurek
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • 1 łyżka masła
  • natka pietruszki ok. 2 łyżki posiekanej
Kurki umyj i wysusz.
Jajko wbij do miseczki,dodaj wodę i roztrzep widelcem. Do jajka dodaj śmietanę, natkę pietruszki i wymieszaj.
Na patelni rozgrzej oliwę z oliwek, dodaj grzyby i smaż przez ok.2 minuty. Po tym czasie dodaj masło i poczekaj aż się rozpuści. Do grzybów dodaj jajko. Dopraw solą i pieprzem. Usmaż omlet.

17 komentarzy :

  1. Och, jak ja dawno nie byłam w lesie! Pyszny omlet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam omlety ale w tym wydaniu jeszcze nie próbowałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) takim omlecikiem bym nie pogardziła - uwielbiam kurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas niestety nikt nie chodzi na grzyby więc w tym roku musimy obejść się smakiem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tych kurek, bo my tylko 2 znaleźliśmy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety,mi też nie zawsze się udaje coś znaleźć

      Usuń
  6. Też byłem w weekend na grzybach - pierwsze zbiory w tym roku dosyć udane :) Szkoda, że już nie mam kurek, bo zjadłbym sobie taki omlet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na dniach znowu wybieram się do lasu,mam nadzieje że i tym razem znajdę tyle co poprzednio albo i więcej :D

      Usuń
  7. A ja na grzybobraniu byłam ostatni raz aż w zeszłym roku! A taki omlet z kurkami chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio jakoś polubiłam omlety, ale znowu nie lubię grzybów i cóż teraz zrobić.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyj swoich ulubionych dodatków :)

      Usuń
  9. pysznie! aż chce się rano wstać na takie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka