środa, 6 lipca 2016

Chłodnik z rzodkiewki


Kiedyś za chłodnikami nie przepadałam. Teraz wręcz przeciwnie. W lecie przynajmniej raz w tygodniu robię chłodnik,czy to na obiad czy kolację ,zależy od dnia. Tym razem zrobiłam taki z rzodkiewki.

Składniki:
  • 2 szklanki maślanki
  • 1/4 szklanki orzechów włoskich
  • 2 jajka ugotowane na twardo
  • 1/2 łyżeczki soli
  • 1/2 łyżeczki cukru
  • 1/2 ogórka
  • 1/2 czerwonej cebuli
  • 1 łyżka octu z czerwonego wina
  • ok. 220 g rzodkiewki
Wszystkie składniki oprócz ogórka i jajka przełóż do miseczki. Blenderem zmiksuj. Włóż na kilka godzin do lodówki. Chłodnik podawaj z jajkiem,ogórkiem pokrojonym w plasterki.

Gotuj z Anielką - szybkie obiady dla mam

10 komentarzy :

  1. Na upały bardzo lubię przygotować taki chłodnik. Z rzodkiewki jednak nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ciekawe! Takiego chłodnika z takim składem jeszcze nie jadłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo smacznie i apetycznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł na chłodnik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za udział w akcji :) Fajnie, będzie więcej przepisów dla mam z cyklu #gotujzanielka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo moja ukochana zupa;) pyszny chłodniczek

    OdpowiedzUsuń
  7. Z rzodkiewek? Ciekawy pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka