wtorek, 14 czerwca 2016

Pesto z liści rzodkiewki


Mam jeszcze sporo rzodkiewki w ogrodzie,muszę wymyślać cały czas coś innego żeby domownicy jeszcze ją jedli,,ja nie mam z tym problemu,mogę jeść taką prosto z ogrodu codziennie,no ale ..tak więc zrobiłam pesto. Nie dość,że super kolor to i równie dobrze smakuje.

Składniki:
  • ok. 3 szklanki liści rzodkiewki
  • 1 szklanka startego parmezanu
  • 1/4 szklanki oliwy z oliwek
  • sól i pieprz do smaku
  • 2 ząbki czosnku
  • 1/4 szklanki podprażonych orzeszków pinii
Wszystkie składniki przekładam do miseczki Miksuje blenderem do uzyskania gładkiej konsystencji. Doprawiam solą i pieprzem.

11 komentarzy :

  1. Musi być pyszne , chociaż nigdy nie używałam liści rzodkiewki)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pesto, ale z liśćmi rzodkiewki jeszcze nigdy go nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kilka razy widziałyśmy przepis na takie pesto i zawsze nas ciekawiło :) Kolor ma cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały przepis! Robię bardzo podobnie, smakuje mi najlepiej z pełnoziarnistym makaronem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł na pesto, liście rzodkiewki są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już drugie dzisiaj takie wiedzę ;) super patent tylko nie mam pewnych łiści...

    OdpowiedzUsuń
  7. Już drugie dzisiaj takie wiedzę ;) super patent tylko nie mam pewnych łiści...

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka