niedziela, 12 czerwca 2016

Lody truskawkowe


Niestety ten rok nie jest najlepszy dla truskawek. Wszystko przez zeszłoroczne susze,ale i w tym roku sytuacja jest podobna. Wszystko usycha, więdnie...Trzeba się śpieszyć, bo następne truskawki pojawią się dopiero za rok.

Składniki:
  • 400 g truskawek 
  • 350 g mleka skondensowanego słodzonego
  • 500 g jogurtu greckiego
Truskawki umyj, usuń szypułki i pokrój na mniejsze kawałki. Przełóż do miseczki, dodaj jogurt i mleko skondensowane.
Zmiksuj blenderem.
Masę przelej do pojemniczka i wstaw do zamrażalnika. Masę przemieszaj kilka razy.

Truskawkowe szaleństwo 2016

10 komentarzy :

  1. Teraz w sezonie jak najbardziej trzeba takie przygotowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie - smak tegorocznych truskawek pozostawia wiele do życzenia:/ Najlepiej zamienić je w ciasto lub lody!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosty i szybki przepis na pewno skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zauważyłam, że truskawki jakoś bardzo szybko się kończą. Szybciej niż w zeszłym roku. A szkoda, bo mogłabym je jeść garściami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak domowe lodziki, a właśnie zjadłyśmy jagodowe rożki (ale przyznamy się bez bicia, że prosto ze sklepu! z cukrem, glutenem i laktozą xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje lodowe słabości - ja nie potrafię się oprzeć czekoladowym rożkom z Korala... A domowe lody są najlepsze, wiadomo ! I ja nie jestem zachwycona truskawkami w tym roku, też lądują u mnie głównie w ciastach - lodów jesczze nie robiłam - będen mam powyzej nosa, poród spodziewany w każdej chwili i jakoś chęci do roboty nie ma. Ciasto robię wtedy, gdy ma ktoś przyjść - lenistwo totalne :}

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka