czwartek, 30 czerwca 2016

Ayran

Mam nadzieję,że oglądaliście wczorajszy mecz..jeśli nie,to powiem Wam,że się działo...Niestety przegraliśmy w karnych ale i tak chłopaki byli najlepsi ! Niestety karne,to loteria,nigdy nie wiadomo co się wydarzy.
Aby ostudzić trochę te emocje przygotowałam coś dla ochłody...turecki napój Ayran.


Składniki:
  • 2 szklanki jogurtu naturalnego
  • 1/2 szklanki zimnej wody
  • garść kostek lodu
  • sól do smaku
Wszystkie składniki przełóż do miki. Za pomocą blendera dokładnie zmiksuj. Przelej do szklanek i podawaj.

6 komentarzy :

  1. to ma jakiś smak, ktoś to robił, wygląda super ale przepis jakby niedokończony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi konkretnie powiedzieć jak smakuje..to trzeba spróbować,z tego co ostatnio widziałam w jedym z marketów można ayran kupić,ale takiego kupnego nigdy nie próbowałam więc też ciężko cokolwiek powiedzieć dobry czy nie

      Usuń
  2. Będąc w Turcji, zawsze bałam się tego spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś kupiłyśmy aryan w markecie ale był mocno średni :/ Nie wiemy jak smakuje taki domowy, jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma pani racje karne to loteria

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka