wtorek, 10 maja 2016

Tradycyjne pancakes


Dzisiaj kolejna propozycja śniadaniowa. Były placuszki tym razem pankeiki.
Jak tylko zobaczyłam akcje Kuchnia Ameryki Północnej od razu wiedziałam,że muszę je zrobić. Lubicie? Ja bardzo !

Składniki:
  • 4 jajka
  • 1 łyżka cukru
  • 1 cukier wanilinowy
  • 40 g masła,roztopionego
  • 200 ml mleka
  • 1 1/2 szklanki mąki tortowej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 szczypta sody oczyszczonej
  • 2 szczypty soli
  • 1 serek homogenizowany waniliowy
  • 1 mały jogurt naturalny
  • 1 łyżeczka cukru pudru
Żółtka utrzyj z cukrami. Stopniowo dodawaj roztopione masło i mleko. Następnie powoli dodawaj mąkę przesianą wraz z proszkiem do pieczenia i sodą.
Białka wraz z solą ubij na sztywną pianą,dodaj do ciasta i delikatnie  wymieszaj.
Smaż naleśniki z obu stron na złoty kolor.
Do miseczki dodaj serek waniliowy,jogurt i cukier puder. Połącz składniki.
Naleśniki podawaj polane sosem.

Kuchnia Ameryki Północnej 2016

7 komentarzy :

  1. Wspaniałe placuszki, idealne na śniadanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pancakes uwielbiam - robię je prawie w każdą niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam! Wolę je od naszych cieniutkich naleśników;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię! :) Szczególnie jako sobotnie, leniwe śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż się głodna zrobiłam :) muszę spisać przepis bo nigdy takich cudów nie jadłam, a naleśniki kocham najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieża z placuszków to jest to co działa na wyobraźnie organoleptyczną :D A już szczególnie z takim jogurtowym sosem :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka