piątek, 6 maja 2016

Omlet z owocami


Ostatnio na blogu zrobiło się dość..słodko....no cóż. Tak wyszło. Dzisiaj mam dla Was omlet. Bajecznie prosty i bajecznie smaczny. 

Składniki:
  • 2 jajka
  • 2 łyżki kakao
  • 1 łyżka mąki
  • 2 łyżki cukru
  • szczypta soli
  • 1 łyżka masła
  • 1/2 banana
  • 2-3 truskawki
  • cukier puder do posypania
  • jogurt naturalny do posmarowania
Białka oddziel od żółtek i wraz z solą ubij na sztywną pianę.
Żółtka utrzyj z cukrem i kakao, dodaj mąkę i wymieszaj. Do piany z białek dodaj żółtka i wymieszaj.
Omlet smaż na maśle przez ok. 5 minut.
Gotowy omlet posmaruj jogurtem,złóż na pół i posyp cukrem pudrem. Podawaj z pokrojonymi owocami.

13 komentarzy :

  1. Hmm robiłam omlet z kakao i był... niesmaczny... :P oczywiście sam w sobie, dodatki zabijają smak ciasta :) no i kakao jest dość ważne w diecie dla zdrowia, więc warto przeboleć smak już

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już zależy co kto lubi :) ja osobiście kakao lubię

      Usuń
  2. Ja też lubię, a tutaj zapowiada się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały omlecik, oj zjadłabym taki z chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omlecik super ale truskawki to po prostu wszytko przepięknie wzbogacają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio 'choruje' na truskawki :D

      Usuń
  5. To ostatnio moje ulubione śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cos dla mnie, lubię omlety na słodko

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm... gdyby tak ktoś mi go rano usmażył;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka