środa, 25 maja 2016

Czekoladowa panna cotta


Składniki:
  • 50 g gorzkiej czekolady
  • 2 szklanki kremówki
  • 3 łyżki cukru
  • 1/2 laski wanilii
  • 3 łyżeczki żelatyny
  • banan
  • kakao do posypania
Żelatynę wymieszaj z kilkoma łyżkami zimnej wody, odstaw aby napęczniała.
Czekoladę połam i rozpuść w kąpieli wodnej. Śmietankę przelej do rondelka, dodaj cukier i miąższ z wanilii. Zagotuj mieszając.
Do śmietanki dodaj czekoladę oraz rozpuszczoną w kąpieli wodnej żelatynę. Wymieszaj.
Całość przecedź przez sitko do szklanek lub pucharków. Wstaw do lodówki na kilka godzin.
Przed podaniem udekoruj plasterkami banana i posyp kakao.



Co mamy dla mamy? Dzień Matki 2016Wiosenne słodkości 2016

8 komentarzy :

  1. To chyba ostatni deser ,jakiego jeszcze nie próbowałam.Nie lubię żelatyny,ani ona mnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak czekoladowe to bierzemy bez pytań :) Zwłaszcza tak pięknie podane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i pysznie!
    Tak, jak lubię!
    :)

    Jest mi miło, że bierzesz udział w akcji 'Dla mamy' na Mikserze.
    Kasia
    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem wielką fanką tego deseru, ale wersja czekoladowa brzmi bardzo kusząco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę czekoladowy niż ten tradycyjny

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka