wtorek, 12 kwietnia 2016

Budyń czekoladowy


Jakiś czas temu pojawił się przepis na budyń waniliowy. Ale nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła czekoladowego,który uwielbiam !
Pomysł na budyń pochodzi z bloga Oli. Częstujcie się !

Składniki:
  • 100 ml kremówki
  • 500 ml mleka
  • 50 g cukru trzcinowego
  • 50 g mąki ziemniaczanej
  • 4 łyżki kakao
  • 50  g gorzkiej czekolady
Kremówkę przelej do miseczki,dodaj kakao,cukier i mąkę. Dokładnie wymieszaj.
Mleko przelej do rondelka,zagotuj. Dodaj mieszankę z kakao cały czas mieszając aż zgęstnieje.
Budyń odstaw na bok i dodaj startą czekoladę. Budyń przełóż do miseczek.
Jeśli lubicie gorący budyń możecie zjeść od razu,ja jednak wolę już takie lekko przestudzony.

9 komentarzy :

  1. Do czekolady nie trzeba mnie namawiać! Mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam jak pysznie. Też sobie taki zrobię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychotka! Zjadłabym taki budyń bardzo chętnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też w weekend miałam fazę na domowy budyń :) Ale u mnie zabrakło mąki ziemniaczanej, więc zastąpiłam kokosową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam taki budyń :) rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze jesteśmy chętne na budyń!! W ogóle to w torebce zawsze mamy ze sobą jakąś łyżeczkę więc możesz nas zaskoczyć takich deserkiem w każdej chwili xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Domowy najlepszy, ale takiego z kremówką jeszcze nie znałem :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka