wtorek, 15 marca 2016

Myszki z jajek

Przy każdej większej imprezie,czy też świętach mam mały problem...Co zrobić aby,to co przygotuję zjadło również moje dziecko?
Swojego czasu nie miałam z tym problemów,ale ostatnio mój chłopak zrobił się strasznie wybredny. Niestety. Czasem muszę się naprawdę 'nalatać' aby zjadł cokolwiek. Jeśli macie ten sam problem lub po prostu chcecie aby na Waszym stole zrobiło się wesoło i bardziej kolorowo,polecam takie jajeczka.


Składniki:
  • 2-4 jajka ugotowane na twardo
  • 2 rzodkiewki 
  • szczypiorek
  • goździki lub jeśli macie mniejsze dzieci lepszym rozwiązaniem będą oliwki albo kapary
  • 2 łyżki majonezu Folwark
Jajka przekrój na pół.Nożem delikatnie zrób nacięcia na uszy i ogonki.
Rzodkiewkę pokrój w półplasterki. Włóż do przygotowanych nacięć. Z drugiej strony jajek delikatnie umieść szczypiorek. Z goździków czy np kaparów zrób oczy. Na środek talerzy wyłóż majonez.

13 komentarzy :

  1. Moja córka by nie zjadła ,ogólnie zawsze wszystko gotuję dla nas i oddzielnie dla niej...taki los.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój syn ma czasem humorki,ale aż tak to jeszcze nigdy nie było

      Usuń
  2. Jak byłam mała mój tata zawsze robił mi takie myszki na kolacje. Nigdy nie było zwykłych jajek. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jajeczka, świetne dla dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie słodkie - dzieci na święta byłyby zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie myszy to lubimy :D Może już nie jesteśmy dziećmi ale nas by bardzo uradowały na świątecznym stole :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Robię czasem takie myszki z jajek moim synom, bardzo im się podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam je z dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W tamtym roku robiłam jajkowe kurczaki, może teraz myszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja z kolei będę robiła i kurczaczki :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka