czwartek, 31 marca 2016

Kanapka a'la subway


Lubię kanapki,alee nie lubię nudy..tak więc powstała kanapka a 'la subway. Co najważniejsze kanapka na ciepło,chrupiąca,bogata w ,środku. Ja ledwo zdołałam zjeść moją porcję. Naprawdę sycąca. Może i Wy się skusicie.

Składniki:
  • 1 bagietka
  • pierś z kurczaka
  • remulada duńska Folwark
  • kilka listków sałaty
  • 3 pomidory
  • 3 ogórki konserwowe
  • czosnek granulowany
  • przyprawa do kurczaka ok. 2-3 łyżeczki
  • 2-3 łyżki oliwy z oliwek
Kurczaka pokrój w paseczki,przełóż do miseczki. Do kurczaka dodaj oliwę z oliwek,przyprawę do kurczaka i czosnek,wymieszaj. Odstaw na ok.1 godzinę do lodówki. Po tym czasie kurczaka usmaż.
W między czasie pomidory i ogórki pokrój w plasterki. Sałatę porwij na mniejsze kawałki.
Bagietkę pokrój na mniejsze kawałki. Każdy kawałek bagietki przekrój na pół i podsmaż na patelni.
Spody bagietki posmaruj remuladą duńską,na sos wyłóż sałatę,pomidory i ogórki. Na ogórki wyłóż kurczaka i jeszcze raz polej sosem. Przykryj wierzchem bułki i podawaj.

14 komentarzy :

  1. Super kanapka. Wygląda mega pysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kanapka. Wygląda mega pysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam :) z chęcią bym taką zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt takiej nie odmówi, absolutnie nikt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz chętnie bym taką kanapkę przegryzła, tylko jak smakuje ta remulada duńska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm ciężko mi do czegoś ten sos porównać,najlepiej spróbować samemu

      Usuń
  6. bardzo lubię takie dobrze nadziane kanapki, ależ zrobiłaś mi ochotę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie potrafiłyśmy zjeść takiej dużej kanapki, więcej się namęczyłyśmy xD
    Ale wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory tak mam,raczej nie zjadam jej całej,po pierwsze bo nie daje rady a po drugie ponieważ jestem cała' uświniona' :D

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka