niedziela, 21 lutego 2016

Sałatka z szynką i serem


Składniki:
  • 1 opakowanie makaronu (w kształcie ryżu)
  • majonez
  • sól i pieprz
  • puszka kukurydzy
  • 3 ogórki
  • 2 czerwone papryki
  • 25 dag szynki
  • 25 dag sera żółtego
  • 1 cebula
Makaron ugotuj według instrukcji na opakowaniu.
Ser,szynkę,paprykę i cebulę pokrój w kostkę i przełóż do miski. W kostkę pokrój również ogórki.
Dodaj do zawartości miski.
Do warzyw dodaj przestudzony makaron i osączoną z zalewy kukurydzę.
Dodaj majonez,sól i pieprz do smaku. Dokładnie wymieszaj.

13 komentarzy :

  1. Takie sałatki jak najbardziej na plus

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieki całe nie jadłam takiej sałatki,mniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no właśnie ja również,już sama nie wiedziałam co zjeść i zrobiłam

      Usuń
  3. Bardzo lubię tę sałatkę. Wszystkie składniki tak dobrze się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz jadłyśmy taką sałatkę u babci :D Było to kilka dobrych lat temu ale pamiętamy, że nam smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat szukałam inspiracji na sałatkę :) Składniki mam, więc pozostaje ją zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna i smaczna sałatka

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanko jaki ogorek do tej salatki idzie,
    konserwowy czy zielony?

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka