środa, 24 lutego 2016

Pudding chia wegański,bez gotowania


Składniki:
  • 3 łyżki nasion chia
  • 1 szklanka mleka migdałowego
  • kilka kropel ekstraktu waniliowego
  • 1 łyżka syropu klonowego
  • 1/2 banana
  • 1 szczypta cynamonu
Do miseczki wsyp nasiona chia. Dodaj ekstrakt waniliowy,mleko i syrop klonowy.
Zmiksuj blenderem.
Miseczkę wstaw na noc do lodówki. Następnego dnia wyjmij miseczkę.
Banana pokrój w plasterki, dodaj do puddingu i posyp cynamonem. Smacznego !

Superfood w Twojej kuchni
Sklep Agnex

14 komentarzy :

  1. Pyszny pudding a chia samo zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha ! Uwielbiam chia w puddingach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki Tobie przypomnialo mi sie, ze mam chia w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy te cudne ziarenka :D Koniecznie musimy zrobić taki pudding :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio jem je co drugi dzień,tak mi posmakowały ^^

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja zwlekałam dłuższy czas,teraz nie umiem bez nich żyć :p

      Usuń
  6. Chia są bardzo smaczne i pożywne, dodaję je również do różnych soków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie spróbować z migdałowym, póki co spróbowałam z kokosowym i dla mnie przypomina to jedynie smak mydła :P
    Zapraszam w moje skromne progi:
    fochzprzytupem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa skorzystam z przepisu. mam mleko i nasiona. Nieużyte jeszcze. Nie otwartą ogromną paczkę. Czy takim daniem można się najeść? Czy jako posiłek na śniadanie wystarcza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki pudding zazwyczaj robię na śniadanie,i tak jak w przypadku owsianki na spokojnie 3 do 4 godzin wystarcza

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka