czwartek, 21 stycznia 2016

Spaghetti z sosem pieczarkowym

Proste,szybkie,smaczne i sycące. I co najważniejsze wszystkim smakuje,nie muszę wymyślać dodatkowego dania dla mojego malucha,który no...jak,to dzieci bywają wybredne,zwłaszcza teraz kiedy jest chory. Ciężko namówić go żeby zjadł cokolwiek.


Składniki:
  • papryczka czerwona
  • papryka żółta
  • 400 g pieczarek
  • 1 op. makaronu spaghetti
  • 1 łyżka masła
  • 1/2 szklanki kremówki
  • mąka
  • cebula
  • sok z cytryny
  • sól i pieprz
  • 1 szklanka bulionu warzywnego
Makaron ugotuj al dente.
Pieczarki pokrój w plasterki i skrop sokiem z cytryny. Cebulę pokrój w kostkę i razem z pieczarkami podsmaż na maśle,ok. minut.
Posól o oprósz odrobiną mąki,podlej bulionem i duś pod przykryciem przez 15 minut.
Dodaj pokrojone w paski papryki i duś następne 15 minut.
Do sosu wlej śmietankę i zagotuj. Na koniec dopraw solą i pieprzem.
Podawaj z makaronem.

12 komentarzy :

  1. Spaghetti w tej wersji jeszcze nie jadłam, może w najbliższym czasie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sosie pieczarkowym - pycha :) Zazwyczaj używam innego rodzaju makaronu, ale własnie może nadszedł czas, aby spróbować takiego sosu ze spaghetti :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również,ale tym razem wybrałam spaghetti,było warto

      Usuń
  3. Uwielbiam pieczarki...podoba mi się taki sosik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najprostsze dania zawsze najlepsze, bardzo fajny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio makarony jemy dość często i to te z czarnego ryżu :D Ciekawe jak taki makaron sprawdziłby się z tym sosem... na pewno byłoby pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obiad dla wegetarian, czyli dla mnie, mniam:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka