wtorek, 12 stycznia 2016

Schab w sosie pieczarkowym


Ostatnio nakupiłam pieczarek, i teraz problem co z tym robić. Ale jak,to ja, zawsze coś wymyślę. Tym razem sosik z mięskiem.

Składniki:
  • 360 g schabu bez kości
  • 500 g pieczarek
  • 300 g makaronu kokardki
  • 150 g śmietany 12 %
  • 1,5 łyżki mąki
  • 3 łyżki oleju
  • 1 cebula
  • 2 szklanki wody
Pieczarki umyj i pokrój w plasterki,cebulę posiekaj.
Mięso pokrój na kotlety,oprósz solą i 1/2 łyżki mąki. W rondlu rozgrzej olej i zarumień kotlety.
Kotlety przełóż na talerz.
Na tym samym oleju podsmaż cebulę z pieczarkami. Do pieczarek przełóż kotlety,zalej wodą i duś  przez ok. 40 minut. 
Śmietanę wymieszaj z pozostałą mąką i zagęść sos.
Makaron ugotuj al dente i podawaj z kotletami.


9 komentarzy :

  1. Ale się głodna zrobiłam. Makaron i takie mięso.... To dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiad w znakomitym wydaniu.Schab z takim sosem to prawdziwa uczta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszny. Zazwyczaj nie robię tak schabu, ale wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja tak samo,ale miała ochotę na coś innego

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka