sobota, 9 stycznia 2016

Pischinger


Składniki:
  • 1 opakowanie okrągłych wafli
  • 100 g gorzkiej czekolady
  • 100 g posiekanych orzechów włoskich
  • 1/2 szklanki kremówki
  • 1/2 szklanki cukru pudru
  • 2 łyżki masła
Polewa:
  • 2 łyżki kremówki
  • 1 łyżka masła
  • 3/4 gorzkiej czekolady
Czekoladę pokrusz i przełóż do garnka. Dodaj cukier puder,śmietankę,masło i rozpuść na małym ogniu.
Dodaj orzechy i podgrzewaj do momentu aż masa zgęstnieje. Przełóż wafle kremem,pamiętając aby nie smarować wierzchniego wafla.
Tak przygotowane wafle obciąż deseczką i odstaw w chłodne miejsce na ok. 3 godziny.
Polewa:
Czekoladę posiekaj i rozpuść w kąpieli wodnej. Dodaj śmietankę,masło i mieszaj do połączenie się składników.
Ciepłą polewą posmaruj wafle i odstaw aby polewa zastygła.

16 komentarzy :

  1. ale słodkości :-) skorzystam z przepisu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich to bym chętnie kilka podkradła ;)
    Podobnym waflem zajadałam się jak byłam młodsza. Zawsze na święta był u mojej Babci na stole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) wafle chyba każdy z nas dobrze wspomina,ja do tej pory lubię

      Usuń
  4. Uwielbiam piszinger pod każdą postacią :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak :) Pischingery jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam! Mogę jeść kilogramami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubimy wszelkiego rodzaju wafelki, najbardziej Grześki <3
    Nigdy nie robiłyśmy domowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grześki,,lata ich nie jadłam,raczej mało kiedy kupuje wafelki czy batony.domowe lepsze :)

      Usuń
  8. wafle wyszly przepyszne!polecam
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę kilka takich do herbaty :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka