niedziela, 17 stycznia 2016

Omlet z salami


Już dawno nie dodawałam propozycji na śniadanie. Z rana nie zawsze jest czas,na to aby robić jakie kolwiek zdjęcia. A jeśli nawet,to czasem po prostu się nie chcę. Przynajmniej ja tak mam,z rana nic mi się nie chcę..a tu jeszcze dziecko biega,coś chcę,trzeba szykować się do szkoły,i tak w kółko...

Składniki:
  • 100 g salami
  • 3 jajka
  • 10 g żółtego sera
  • pieprz
  • 5 łyżek mąki
Jajka wbij do miseczki. Dodaj mąkę i dokładnie przemieszaj.
Ser i salami pokrój w plasterki i dodaj do jajek. Masę jajeczną dopraw pieprzem.
Omlet smaż na rozgrzanej patelni z obu stron.

8 komentarzy :

  1. Pychotki! a takie proste w wykonaniu:) jutro na śniadanie obowiązkowo:)
    Tradycyjnie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki omlecik na śniadanie nie tylko pysznie wygląda, ale pewnie też jest mega sycący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sycący, zawsze jem go na pół z mężem albo z synkiem

      Usuń
  3. Ooo ja kolejne pyszności idealne dla mojego podniebienia!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny na syte śniadanko :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Salami próbowałyśmy chyba tylko 1-2 razy w życiu i nie smakowało nam za bardzo ale taki omlet mógłby to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka