niedziela, 31 stycznia 2016

Kotlety schabowe w chipsach

Było na słodko,tym razem wytrawnie. Schabowy. Zamiast panierki z bułki tartej użyłam chipsów. No a efekt? niezły,całkiem niezły ! Kotleciki wyszły bardzo chrupiące,co oczywiście spodobało się najbardziej mojemu maluchowi. A Wy,wolicie tradycyjnego schaboszczaka a może skusicie się na chipsy ?


Składniki:
  • 4 kotlety schabowe
  • 120 g chipsów paprykowych
  • 2 jajka
  • 3 łyżki mąki
  • sól i pieprz
  • zioła prowansalskie
Kotlety rozbij tłuczkiem.
Jajka rozkłóć widelcem,dodaj sól,pieprz i zioła prowansalskie. Mąkę wsyp na talerz,a chipsy pokrusz i przełóż na większy talerz.
Kotlety obtaczaj w mące,jajku następnie w chipsach. Smaż złoty kolor,po czym osącz z nadmiaru tłuszczu i podawaj.

10 komentarzy :

  1. Ciekawa panierka. Jeszcze nigdy o takiej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sumienie nam podpowiada, że to zło ale ciekawość każe spróbować xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszota :) Ulubione kotleciki mojego synka ,ja robię je takie małe jak nuggetsy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robię podobnie i dla mojego malucha :)

      Usuń
  4. No proszę, tego jeszcze nie miałem okazji próbować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja już myślałam,że każdy je zna i zastanawiałam się czy w ogóle jest sens o nich pisać :p

      Usuń
  5. Ciekawy pomysł z ta panierką , coś czuję że moje chipsy wylądują na patelni a nie w salaterce :-)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    ekspansja-smaku

    OdpowiedzUsuń
  6. No no w chipsach... Ciekawe ciekawe a napewno smaczne :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka