sobota, 2 stycznia 2016

Deser z kaszy gryczanej z bananami i karobem


Kasza gryczana należy do moich ulubionych. Jeszcze kilka lat temu za nią nie przepadałam,ale jak widać wszystko przychodzi z czasem.
Mam dla Was propozycję na słodkie śniadanko albo jak wolicie deser. No,to smacznego !
Składniki:
  • 1 szklanka kaszy gryczanej, ugotowanej
  • 2 łyżki karobu
  • 1 banan
  • 1/2 szklanki mleka, u mnie migdałowe
  • 1 łyżka jogurtu greckiego
  • odrobina startej,gorzkiej czekolady
Banana obierz i przekrój na pół. Jedno połowę przełóż do miseczki,dodaj mleko i karob. Zmiksuj blenderem.
Zmiksowanego banana przelej do rondelka i postaw na średnim ogniu,doprowadź do wrzenia. 
Do zawartości rondelka dodaj kaszę gryczaną,zmniejsz ogień i gotuj do momentu aż kasza zgęstnieje.
Drugą część banana pokrój w kostkę dodaj do kaszy,dodaj również jogurt i wymieszaj. Całość przełóż do miseczki czy pucharka na deser.Posyp czekoladą.
Ja dodatkowo kaszę polewam jogurtem i dodaję kilka plasterki banana. 


Niskokaloryczny styczeń 2016

12 komentarzy :

  1. Robiła kiedyś podobny deserek :) Zauwazyłam, ze jeśli do kaszy gryczanej palonej dodamy dużo kakao to nie czuć tego charakterystycznego posmaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie :-) jestem bardzo ciekawa smaku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kasza gryczana i karob tworzą idealny duet- na pewno było pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie, jak dla mnie kasza gryczana to tylko na słono.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja znowu lubię i na słono i słodko

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł na poobiedni deserek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Deserek musi smakować wspaniale. Uwielbiam zdrowe, owocowe słodkości!;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka