czwartek, 28 stycznia 2016

Ciastka na piwie


Składniki:
  • 250 g margaryny
  • 3 szklanki mąki
  • 1/2 szklanki piwa
  • dżem brzoskwiniowy lub inny

Margarynę przełóż do zamrażalnika i wyjmij,gdy będzie wystarczająco twarda by ją zetrzeć na tarce.
Margarynę zetrzyj na tarce o grubych oczkach,dodaj przesianą mąkę,wlej piwo i zagnieć ciasto.
Ciasto owiń w folię spożywczą i wstaw do lodówki na ok. 3 godziny.
Następnie,ciasto cienko rozwałkuj i nożem lub foremką do ciastek wykrój kwadraty. 


Na środek każdego kwadratu nałóż ok 1 łyżeczkę dżemu.


Kwadraty sklej rogami. Ciastka ułóż  na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i piecz w piekarniku nagrzanym do 200 C przez ok. 15 minut lub do momentu,gdy nabiorą złotego koloru.
Ciastka można posypać cukrem pudrem lub polukrować.

18 komentarzy :

  1. Czuć piwko? :) Bo mam w domu miłośnika... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh :P nie, no właśnie nie czuć

      Usuń
  2. Robiłam :) polecam bo są mega pyszne:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne ciasteczka :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają pysznie - na ostatki będą w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka razy widziałyśmy takie ciacha z chwytliwym tytułem :D
    Wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorki, a jakie to piwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykłe piwo,marka już zależy od Ciebie,ja użyłam żywca

      Usuń
  7. Fajne, muszę ich spróbować kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pysznie wyglądają :) muszę wypróbować:)
    Zapraszam w swoje skromne progi - będzie mi szalenie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie proste ciasteczka, a nigdy ich nie piekłam i chyba nawet nie jadłam! zapisuję przepis!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne ciastka :)z moim ulubionym dżemem

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne :-) chyba takich jeszcze nie jadłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jadłam a wygladają mega pysznie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka