wtorek, 26 stycznia 2016

Łazanki


Rzadko kiedy przygotowuje tego typu dania,ale nie dlatego,że nie lubię ale wydają mi się zbyt...tłuste,takie ciężkie. Tym razem łazanki zrobiłam na specjalne życzenie męża i w sumie dobrze...czasem i ja muszę zjeść się coś 'innego'.

Składniki:

  • 1 kg kapusty kiszonej
  • 20 dag wędzonego boczku
  • 400 g kiełbasy
  • 1 cebula
  • opakowanie makaronu łazanki
  • 600 g pieczarek
Makaron ugotuj według instrukcji na opakowaniu.
Kapustę kiszoną zalej wodą i gotuj do miękkości. Odcedź.
Boczek i kiełbasę pokrój w kostkę. Podsmaż na patelni. Cebulę pokrój w kostkę,a pieczarki w plasterki. Warzywa dodaj do kiełbasy i boczku.
Całość dusimy na małym ogniu do momentu aż pieczarki będą miękkie. Do zawartości patelni dodajemy kapustę i mieszamy.
Doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Na koniec dodajemy makaron.

15 komentarzy :

  1. Pyszne , uwielbiam łazanki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko wersję bezmięsną - to było moje ulubione danie w przedszkolu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadłyśmy tej potrawy a często o niej słyszymy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne jedzonko i podane w pięknym talerzu - jeść i się zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jeszcze nigdy nie jadłam takiej potrawy. Koniecznie muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super! w takiej wersji jeszcze ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie musisz spróbować :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie podane :), ale do samych łazanków jakoś odkąd tylko pamiętam nie potrafię się przekonać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będąc dzieckiem ich nie lubiłam,nawet nie wiedziałam jak smakują a mówiłam że mi nie smakują,teraz to już co innego

      Usuń
  9. Bardzo lubię, ale szczerze już nie pamiętam jak smakują :) Właśnie z tego powodu, że są tłuste i ciężkie

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka