czwartek, 3 grudnia 2015

Omlet z parówkami


Ostatnio moje śniadania nie wyglądają zbyt ciekawie. Chyba się rozleniwiłam. Zjadam jakiegoś banana,czy kawałek innego owoca lub dojadam resztki śniadania mojego dziecka. Dzisiaj jednak wzięłam się w garść i zrobiłam.. Omlecik. Częstujcie się.

Składniki:
  • 4 parówki
  • 4 jajka
  • 4 łyżki mleka
  • sól i pieprz
  • 4 łyżki posiekanego szczypiorku
Jajka roztrzep z mlekiem,dopraw solą i pieprzem. Dodaj posiekany szczypiorek i wymieszaj.
Parówki pokrój w plasterki i zarumień na odrobinie oleju.
Jajka smaż na ok. 1-2 łyżkach oleju.
Gdy jajka się zetną na połowie omletu wyłóż parówki i posmaruj np. ketchupem.
Omlet złóż na pół i podawaj.

10 komentarzy :

  1. Omlecik fajnie się prezentuje :) Nam smakowałby z czerwoną fasolą, dziadek kiedyś takie robił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z fasolą? nigdy takiego nie jadłam

      Usuń
  2. Hej. Nominowałam Cię do "Liebster Blog Award 2015". Zapraszam do zabawy. Pytania znajdziesz na moim blogu
    http://dziwnaalefajne.blogspot.com/2015/12/liebster-blog-award-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa porządne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhe :) sama nie dałabym rady go zjeść,zawsze dzielę na dwa

      Usuń
  4. Ja bym zjadła taki z pieczarkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym zjadła taki z pieczarkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też dzisiaj omlecik z parówkami :) polecam bardzo piratki z Lidla, są naprawdę dobre!

    OdpowiedzUsuń
  7. aż się głodna zrobiłam :P pysznie!!!!!
    Tradycyjnie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka