poniedziałek, 14 grudnia 2015

Kluseczki bananowe


Mając dziecko w domu, nie raz trzeba się natrudzić żeby zjadło cokolwiek,a zwłaszcza jeśli przez dłuższy czas chorowało i niestety samopoczucie już nie to. 
Jak normalnie zjada wszystko,tak teraz zwłaszcza ze śniadaniem i obiadem ma problem. Tego nie,bo nie. Tego nie lubi,chociaż normalnie by zjadł,i tak w kółko. 
Więc muszę cały czas coś wymyślać żeby w ogóle zjadł cokolwiek. 
Ostatnio był w fazie 'kanapek' już mu przeszło,to co teraz? Zrobiłam kluseczki,owszem smakowały.zjadł i nie marudził. W końcu ! 

Składniki:
  • 2 banany
  • 250 g białego sera
  • 2 jajka
  • 200 g mąki
  • szczypta soli
  • 2 łyżki cukru trzcinowego
  • 1 szklanka soku jabłkowego
Banany obierz i rozgnieć widelcem,przełóż do miseczki. Do rozgniecionych bananów dodaj ser i jajka. Składniki dokładnie wymieszaj.
Do masy bananowej dodaj mąkę i sól. Wymieszaj.
W garnku zagotuj wodę z odrobiną soli. Kluski kładź łyżką na gotującą się wodę. Gotuj przez ok. 2 minuty od momentu wypłynięcia.
Do rondelka wlej sok jabłkowy,dodaj cukier. Rondelek postaw na małym ogniu i gotuj do momentu aż zgęstnieje.
Kluski podawaj polane sosem.

8 komentarzy :

  1. bananowych jeszcze nie jadłam, fajny szybki obiadek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry sposób na przemycenie nabiału i bananów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Znakomite do wykorzystania zalegajacych bananow!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubimy wszelkiego rodzaju kluseczki ^^
    Bananowe na pewno świetnie smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawey przepis, bananowych kluseczek jeszcze nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne kluseczki, takich jeszcze nie jadłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, nie wpadłabym na to, aby i z bananów zrobić kluski, chociaż robiłam już z dyni, więc w sumie to logiczne... Ale naprawdę bardzo zaintrygował mnie ten pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem na razie etapie kaszek i papek i mój mały szkrab wsuwa wszytko aż się uszy trzęsą (najchętniej wsysnąłby tez łyżeczkę ;) ). Ciekawa jestem czy też kiedyś będę musiała tak kombinować :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka