wtorek, 1 grudnia 2015

Budyń bananowy


Domowy budyń,proszę bardzo. Zdrowy,słodki,owocowy. Przygotowanie budyniu zajmuje dosłownie chwilę. Świetny deser nie tylko dla maluchów,dla tych starszych łasuchów także.

Składniki:
  • 2 banany
  • 2 szklanki mleka
  • 2 łyżki mąki kukurydzianej
Banany obierz,pokrój na kawałki i przełóż do miski.
Do bananów dodaj mleko i mąkę. Wszystko dokładnie zmiksuj blenderem. 
Zmiksowane banany przelej do rondla i gotuj do momentu aż budyń się zagotuje.
Przelej do miseczek i odstaw na ok. 1 godzinę.

14 komentarzy :

  1. Ależ to proste! Rzeczywiście spróbujemy :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na pyszny budyń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pychotka! do tego jeszcze jaka zdrowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ostatnio fazę na banany, więc przepis jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm lubię koktajle bananowe to budyń, na pewno przypadnie mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam ale bananki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie,polecam wypróbować

      Usuń
  7. Uwielbiamy takie szybkie budynie :) A ostatnio mamy fazę na banany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja banany mogę jeść codziennie :P

      Usuń
  8. Łał ale wypas, taki budyń to można jeść na śniadanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosto, zdrowo i smacznie :)
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka