niedziela, 29 listopada 2015

Wołowina z imbirem


Dawno nie jadłam mięska...Ostatnio u mnie w kuchni królowały zupy.
Miałam ochotę na coś..wyrazistego,lekko pikantnego..czegoś innego. Może i Wy spróbujecie ?

Składniki:
  • 1/2 kg wołowiny
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • 3 cebule
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 łyżeczka kurkumy
  • 1/4 łyżeczki chili
  • 1 łyżeczka imbiru
  • 1 łyżeczka soli
  • 4 pomidory
  • 1 szklanka wody
Cebule drobno posiekaj a czosnek przeciśnij przez praskę,przełóż do niewielkiej miseczki. Do cebuli dodaj kurkumę,imbir,chili,sól i wymieszaj.
Mięso pokrój w kostkę.
Do mięsa dodaj mieszankę przypraw,wymieszaj i wstaw do lodówki na ok. 3 godziny,od czasu do czasu przemieszaj.
Mięso smaż na oliwie do momentu aż się zarumieni. Dodaj obrane ze skórki i pokrojone pomidory i duś przez ok. 10 minut.
Do mięso dodaj wodę i gotuj na małym ogniu przez 1 1/2 godziny.


7 komentarzy :

  1. Rozgrzewająca :) dla mnie idealna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda :) w taką pogodę najlepsza :)

      Usuń
  2. kurczaczka z imbirem jadłam, a wołowinki jeszcze nie! na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe i bardzo aromatyczne danie, oj zjadłabym z chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka