środa, 18 listopada 2015

Owsiane kuleczki

Ostatnio naleciała mnie straszna ochota na słodkie. Pogoda za oknem nie sprzyjała wyjściu na spacer i przy okazji zakupom..Pogrzebałam trochę w kuchni,znalazłam owoce,jajka były,mąka,kakao itp. Z drugiej strony nie miałam ochoty piec. Więc postanowiłam zrobić coś...praktycznie z niczego. Produkty,których użyłam w mojej kuchni znajdziecie zawsze. Często robię owsianki,masło orzechowe lubię podjadać łyżeczką,no a kakao itd to podstawa. Może i Wy się skusicie.

Składniki:
  • 2 szklanki płatków owsianych
  • 3 łyżki kakao
  • 3/4 szklanki cukru
  • 1 łyżka wody
  • 1/2 łyżeczki ekstraktu waniliowego
  • 2 łyżki masła orzechowego
  • 1 szklanka cukru pudru
  • 110 g miękkiego masła
W dużej misce połącz ze sobą płatki owsiane,cukier,kakao. Dodaj wodę,ekstrakt waniliowy,masło i masło orzechowe.
Czystymi dłońmi wyrób ciasto/masę. 
Formuj niewielkie kulki wielkości orzecha włoskiego i obtaczaj w cukrze pudrze.
Przełóż do lodówki na ok. 30 minut.



Jesienne słodkości!

17 komentarzy :

  1. Pyszne kuleczki, na niepogodę idealnie poprawią humor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, energetyczne słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zdrowe przekąski, cudownie to wygląda. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bierzemy cały kilogram! xD Może poczujemy się lepiej patrząc na tą pogodę za oknem i wcinając takie kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie małe, pyszne kuleczki :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo kusząco kilka bym chętnie porwała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wpadam na te kuleczki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają pysznie! takie można wziąć i do pracy! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka