poniedziałek, 26 października 2015

Sałatka brokułowa


Ostatnio robiłam porządki w szafkach. Gdzieś między książkami znalazłam kartkę z przepisem na sałatkę,już miałam ją wyrzucić,,,ale coś mnie podkusiło i zostawiłam. Nie pamiętam,skąd dokładnie pochodzi przepis,w szafce przeleżał dobre kilka lat :P Tak,czy owak zrobiłam. Na ogół mało kiedy używam majonezu,,aleee..ostrzegam...jeśli macie taki wiejski czosnek,uważajcie żeby nie dodać go za dużo. :D

Składniki:
  • 1 brokuł
  • 300 g sera żółtego
  • kukurydza w puszce
  • 1 czerwona papryka
  • 1 majonez
  • 2-3 ząbki czosnku
Brokuł podziel na różyczki i ugotuj.
Ser i paprykę pokrój w drobną kostkę .Do warzyw dodaj osączoną z zalewy kukurydzę i wymieszaj. Dodaj majonez i przeciśnięty przez praskę czosnek. Na koniec dodaj brokuł.

10 komentarzy :

  1. Fajna, kolorowa i pyszna sałatka :) Ja uwielbiam majonez chociaż nie nadużywam ale sałatka lub jajka faszerowane to jest ten moment :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rzadko kiedy używam majonezu,i nie tylko,że jest tłusty po prostu nie mogę go jeść,,ale raz na ile sobie pozwalam :)

      Usuń
  2. Piękna , kolorowa i bardzo apetyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie wygląda - jakby znowu szła do nas wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym żeby ta wiosna już była.. :)

      Usuń
  4. Fajny pomysł.... a może dodać do tego jeszcze kurczaka? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna ,tylko majonez mnie przeraził,bo nie używam. Jak to u mnie wystarczy skropić oliwą.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka sałatka zawsze dobra :D Brokuły kochamy ale najczęściej sos robimy z jogurtu naturalnego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jeszcze nie jadłam brokułów w sałatce, ale chyba pora wypróbować i taką formę ich podania.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka