czwartek, 22 października 2015

Placuszki owsiane


Już drugi tydzień bez placków! Tak być nie może..w końcu się zebrałam i zrobiłam,tym razem owsiane.

Składniki:
  • 1 1/2 szklanki płatków owsianych
  • 1 szklanka jogurtu greckiego
  • 1 1/2 szklanki mleka
  • 1 1/2 szklanki mąki
  • 1/4 szklanki cukru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka sody
  • 1/2 łyżeczka soli
  • 4 jajka
  • 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
W misce wymieszaj jogurt,mleko i płatki owsiane. Odstaw na ok 30 minut.
W drugiej misce połącz ze sobą mąkę,cukier,proszek do pieczenia,sodę i sól. Po upływie 30 minut do płatków owsianych dodaj jajka i ekstrakt waniliowy,wymieszaj, Mokre składniki połącz z suchymi i dokładnie wymieszaj.
Smaż na odrobinie oliwy z obu stron na złoty kolor.

22 komentarze :

  1. Jakie apetyczne:) aż trudno powstrzymać ślinotok:) szkoda, że nie możemy się poczęstować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wszystko co owsiane, więc na pewno spróbuję Twoich placuszków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkiej maści placuszki, więc te na pewno by mi bardzo smakowały :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie lekkie, idealne ! Uwielbiam placuszki na śniadanie. Szkoda, że nie mam pod ręką jogurty greckiego :/

    OdpowiedzUsuń
  5. takie śniadania lubię, są sycące, słodkie i poprawiające humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przeważnie jadam śniadania na słodki,tak lubię najbardziej :)

      Usuń
  6. Też tak mam ,a nawet jak zapomnę ,to córka się dopomina placuszków.Pyszna propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie spróbować Twojego przepisu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie,daj znać jak wyszły :)

      Usuń
  8. Pyszne placuszki, marzą mi się takie na śniadanko

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie stosy placuszków zawsze super wyglądają :D Pychotka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i wyglądają,ale przede wszystkim smakują ;)

      Usuń
  10. Bardzo lubię takie placuszki, na śniadanko idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny początek dnia z takimi placuszkami :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka